faq print

Usein kysytyt kysymykset



Yleistä

Pyrimme tarjoamaan parasta mahdollista palvelua ja tukea. On olemassa monia tapoja ottaa yhteyttä meihin: Verkkolomakkeemme kautta, sähköpostitse osoitteeseen support@printlit.com, online-chatimme kautta tai asiakaspalveluumme puhelimitse numeroon 09-42454376. Aukioloajat ovat klo 08.00-16.00.
Ei, se on täysin vapaaehtoista. Etuna tilissä on, että sen avulla säilytät tilaushistoriasi, jonka ansiosta voit laittaa haluamasi tuotteet helposti ostoskoriin ja siirtyä suoraan kassasivulle.
Jos laskua ei ole vielä lähetetty, tässä ei ole ongelmaa. Jos olet jo saanut sen, voit ottaa yhteyttä Collectorin asiakaspalveluun ja saada lisätietoja ilmoittamalla laskun numeron.
Kyllä, tarkastamme kaikki tiedostot. Jos tiedostolla on väärät mitat tai jos laatu on mielestämme liian heikko, annamme palautetta sinulle ennen kuin jatkamme. Maksu ja tilaaminen.

Maksu ja tilaaminen

Painatettavat tiedostot voidaan ladata tuotesivulle tai kassasivulle. Jos et lataa tiedostoa tilauksen yhteydessä, siihen löytyy myös linkki automaattisessa tilausvahvistuksessa. Voit lähettää tiedostoja myös sähköpostitse tai muilla siirtopalveluilla, kunhan meidän ei tarvitse kirjautua sisään tiedostojen käyttämistä varten. Ethän unohda kirjoittaa tilausnumeroasi, jotta tiedämme, mihin tilaukseen tiedostot liitetään.
tilaukseen tiedostot liitetään. Käytämme Collectoria ja heidän maksuratkaisuaan. Voit maksaa laskulla (30 päivää) tai korttimaksulla. Mikäli summa on hieman suurempi, voit maksaa myös osamaksulla.
Automaattinen tarkistus, jolla varmistetaan, että toimitusosoite kuuluu yrityksen virallisiin toimitusosoitteisiin. Jos osoite ei vastaa näitä tarkalleen, pyydämme sinua allekirjoittamaan BankID-tunnuksella. Syynä on petosriskin minimoiminen tilaamalla väärällä yrityksen nimellä ja lähettämällä tavarat toiseen osoitteeseen.
toiseen osoitteeseen. Arvostamme, jos voit tehdä tilauksen verkkosivuston kautta, koska siihen on linkitetty myös useita muita järjestelmiä. Voit ottaa meihin yhteyttä ja opastamme sinut verkkosivuston eri vaiheiden läpi. Voimme myös tehdä tilauksen puolestasi. Lähetä tässä tapauksessa yhteystiedot, osoitetiedot, tiedot tuotteista jne. osoitteeseen support@printlit.com.
Monissa tapauksissa voimme lähettää tuotteet nopeammin kuin verkkosivustolla kerrotaan. On kuitenkin monia tekijöitä, jotka vaikuttavat tähän, kuten varastotilanne ja nykyinen työmäärä. Otathan yhteyttä meihin ja selvitämme mahdollisuudet.

Tuotteiden toimitus

Valmistusaika ilmoitetaan vastaavalla tuotesivulla. Siihen lisätään toimitusaika, joka voi vaihdella tuotteen toimituspaikan mukaan. Takaamme, että tavarat lähetetään määräajassa (tilausilmoituksen mukaan), mutta emme voi koskaan taata tuotteen perille saapumisaikaa, sillä vastuu siitä kuuluu kuljetusyritykselle.
Kyllä, mutta verkkosivusto ei tue tätä. Ota meihin yhteyttä tilauksen tekemisen jälkeen ja säädämme tilauksesi manuaalisesti. Huomaathan, että jokaisesta osoitteesta lisätään tilaukseen lisämaksu. Hinta vaihtelee sen mukaan, mihin toimitus lähetetään ja kuinka monta osoitetta se koskee.
Meillä on lähetysnumerot lähes kaikille tilauksille. Ole hyvä ja lähetä meille sähköpostilla tilausnumerosi, jotta voimme etsiä pakettisi.