Roll-upit

Tuotteita yhteensä 16 kpl.

Näytetään 1-16 yht. 16 tuotteesta

Roll-upit

Meillä on valikoima roll-upeja, jotka sopivat kaikille kohderyhmille budjetista ja käyttötarkoituksesta riippumatta. Markkinoilla on saatavilla enemmän malleja, mutta monet niistä ovat melko samankaltaisia, ja siksi olemme päättäneet rajoittaa tuotevalikoimaamme helpottaaksesi valintaasi asiakkaana. Jos kuitenkin haluat tietyn roll-upin, jota ei ole verkkosivustomme valikoimassa, voit ottaa yhteyttä meihin, jotta voimme auttaa sinua löytämään etsimäsi.

Erilaisten hintojen ja ilmeiden lisäksi meillä on tarjolla myös paketteja, joissa on hiukan erilaiset ominaisuudet, kuten erilaiset kiinnikkeet ja tuet. Yksi suosituimmista ominaisuuksista on kyky säätää korkeutta, jota on saatavana Penta-, Compact-, Rollit-, Quick Screen- ja M2 Black -malleissa.

Haluatko pystyä vaihtamaan kuvaa?

Kuvanvaihtoon tarkoitetut kuvakasetit ovat edistyneempiä ja siksi korkeammassa hintaluokassa. Tämän vuoksi halvemmissa malleissa ei ole tätä ominaisuutta. Jos uskot, että tämä on tärkeä ominaisuus roll-upissa, sinun kannattaa tarkistaa seuraavat mallit, joissa on tämä ominaisuus: 4 Screen, Pole System, Classic, Quick Screen ja M2 Black.

Kuvanvaihto on kätevää niille, jotka vaihtavat viestejä usein, mutta huomaathan, että eksklusiivisempien järjestelmien kuvien vaihto maksaa enemmän kuin edullisempien roll-upien, joten se ei välttämättä auta säästämään kustannuksissa. Sen sijaan voit ostaa lisää roll-upeja, jotta kustannukset pysyisivät alhaisina, ja samalla saada lisää kuvarullia sen sijaan, että ne korvaisivat olemassa olevat.

Jos haluat vaihtaa rullat mallissa, jota ei ole tehty kuvanvaihtoon, se on täysin mahdollista. Jos sinulla ei kuitenkaan ole aikaisempaa kokemusta vaihdosta, niin tämä ei ole suositeltavaa. Otathan tässä tapauksessa meihin yhteyttä saadaksesi lisätietoja.

Roll-upin muotoilu

Muista, että roll-upin asettelu eroaa muista pienemmistä painotuotteista. Jos esimerkiksi teet ulkoasun julisteelle A3-muodossa, käytät aina koko pintaa. Roll-up on kuitenkin normaalisti noin kaksi metriä korkea. Tämä tarkoittaa sitä, että suurin osa ihmisistä keskittyy katsomaan ainoastaan silmien tasolla sijaitsevalle alueelle, joten viestin tulee olla siinä kohtaa muita alueita näkyvämpi. Siksi ensisijaisen viestin tulisi aina sijaita rullan yläosassa.

Roll-upia käytetään yleensä messuilla, ja silloin on harvinaista, että henkilö pysähtyy ja lukee kaiken sisällön, sillä huomiosta kilpailevia asioita on niin paljon. Pidä sen vuoksi viesti mahdollisimman yksinkertaisena, suurena ja selkeänä. Esimerkiksi vain logo tai asioiden selkeä listaus voivat olla sopivampia valintoja kuin pitkä teksti

Rolll-upia käytetään yleensä huomion ja uteliaisuuden kiinnittämiseen siten, että se saa ihmiset tulemaan osastollesi. Käytä siksi lisäksi myös esitteitä ja vastaavia jakaaksesi tarkempia tietoja yrityksestänne.

Jos sinulla ei ole aikaa, tietoa tai tarvittavia ohjelmia kuvatiedoston luomiseen, meillä on henkilökuntaa, joka voi auttaa. Lisää vain Graafinen apu ostoskoriin. Kassalla, tai tilauksen tehtyäsi voit ladata materiaalia (logot, kuvat, jne) ja lisätä kuvauksen siitä, miltä haluat tuotteen näyttävän. Luomme sitten PDF-tiedoston ja lähetämme sen sinulle hyväksyttäväksi.